TALABALARNI INKLYUZIV TA’LIMDA IJTIMOIY QADRIYATLAR ASOSIDA HAMKORLIKKA YO‘NALTIRISH: METODIK YONDASHUVLAR

##article.authors##

  • Fayyoza Ochilova

##article.subject##:

inklyuziv ta’lim, hamkorlik ko‘nikmalari

##article.abstract##

Mazkur maqolada talabalarni inklyuziv ta’lim muhitida ijtimoiy qadriyatlar

asosida samarali hamkorlikka yo‘naltirishning metodik yondashuvlari tahlil qilinadi. Inklyuziv

guruhlarda tenglik, hurmat, hamdardlik, mas’uliyat va o‘zaro ishonch kabi qadriyatlarni

shakllantirish orqali talabalar o‘rtasida ijtimoiy integratsiya va jamoaviy faoliyatni kuchaytirish

imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Pedagogik jarayonda shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim, kooperativ

o‘qitish, rolli o‘yinlar va refleksiv mashg‘ulotlar orqali qadriyatli hamkorlikni rivojlantirish

mexanizmlari asoslanadi.

##submission.downloads##

Sana

2025-11-05

##issue.issue##

##section.section##

Статьи