TALABALARNI INKLYUZIV TA’LIMDA IJTIMOIY QADRIYATLAR ASOSIDA HAMKORLIKKA YO‘NALTIRISH: METODIK YONDASHUVLAR
##article.subject##:
inklyuziv ta’lim, hamkorlik ko‘nikmalari##article.abstract##
Mazkur maqolada talabalarni inklyuziv ta’lim muhitida ijtimoiy qadriyatlar
asosida samarali hamkorlikka yo‘naltirishning metodik yondashuvlari tahlil qilinadi. Inklyuziv
guruhlarda tenglik, hurmat, hamdardlik, mas’uliyat va o‘zaro ishonch kabi qadriyatlarni
shakllantirish orqali talabalar o‘rtasida ijtimoiy integratsiya va jamoaviy faoliyatni kuchaytirish
imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Pedagogik jarayonda shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim, kooperativ
o‘qitish, rolli o‘yinlar va refleksiv mashg‘ulotlar orqali qadriyatli hamkorlikni rivojlantirish
mexanizmlari asoslanadi.
##submission.downloads##
Sana
2025-11-05
##issue.issue##
##section.section##
Статьи