MASOFAVIY TA’LIM MUHITIDA MAKTABGACHA TARBIYA YOSHIDAGI BOLALARNING OGʻZAKI VA YOZMA NUTQINI OʻSTIRISH METODIKASI
##article.subject##:
maktabgacha ta’lim, raqamli texnologiyalar##article.abstract##
Ushbu maqolada masofaviy ta’lim muhitida maktabgacha yoshdagi bolalarning
ogʻzaki va yozma nutqini rivojlantirish metodikasi chuqur ilmiy tahlil qilinadi. Pandemiya davrida keng
joriy etilgan masofaviy ta’lim modeli bolalar bilan ishlashda an’anaviy yondashuvlardan farqli,
zamonaviy, interaktiv usullardan foydalanishni talab etdi. Tadqiqot davomida bolalarning nutqiy
rivojlanishini ta’minlashda pedagogik texnologiyalar, raqamli resurslar, ota-onalar bilan hamkorlik va
bolaning individual xususiyatlarini inobatga olish zarurligi asoslab beriladi. Ogʻzaki va yozma nutqni
shakllantirishga qaratilgan metodik ishlanmalar, innovatsion yondashuvlar, interfaol mashgʻulotlar
misolida masofaviy ta’lim sharoitida bu jarayonni samarali tashkil etish imkoniyatlari ochib berilgan