BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNING “DATA SCIENCE” YO‘NALISHIDAGI TADQIQOTCHILIK KO‘NIKMALARINI BAHOLASH MEZONLARI

##article.authors##

  • Dilnavoz Mo'minova

##article.subject##:

Data Science, bo‘lajak o‘qituvchilar

##article.abstract##

Ushbu maqolada globallashuv va raqamli transformatsiya sharoitida
bo‘lajak o‘qituvchilarning “Data Science” yo‘nalishidagi tadqiqotchilik ko‘nikmalarini
baholashning dolzarb muammolari ko‘rib chiqiladi. Maqolada “Data Science”ning ta'limdagi
o‘rni, uning pedagogik faoliyat bilan integratsiyasi va bo‘lajak o‘qituvchilar uchun zarur bo‘lgan
kompetensiyalarning tahlili amalga oshirilgan. Muallif tomonidan taklif etilgan baholash
mezonlari va ularning indikatorlari bo‘lajak o‘qituvchilarning ma'lumotlarni yig‘ish, tahlil qilish,
interpretatsiya qilish va ta'lim jarayonini yaxshilash uchun asosli qarorlar qabul qilish
qobiliyatlarini tizimli o‘lchashga qaratilgan.

##submission.downloads##

Sana

2025-11-06

##issue.issue##

##section.section##

Статьи