BLUM TAKSONOMIYASI VA OʻQUVCHILARNING BILISH IMKONIYATLARI
##article.subject##:
metodika, oʻquvchi, koʻnikma##article.abstract##
Ushbu maqolada blum taksonomiyasi va oʻquvchilarning bilish
imkoniyatlari, ta’lim samaradorligini ta’minlashdagi oʻziga xosliklari xususida soʻz yuritiladi.
Oʻquvchilarning bilish imkoniyatlariga oid boʻlgan tanqidiy fikrlashni hosil qilishga yordam
berish, ijodkorlik, muloqot oʻrnata olish, oʻzaro hamkorlikda ishlash qobiliyatini rivojlantirish
hamda muammolarni yechish va maqsadli obyektiv yechimlarni topishdan iborat. Blum
taksonomiyasi orqali boshlangʻich sinf oʻquvchilarning bilish imkoniyatlari, fikrlash qobiliyatini
rivojlantirish yoʻllari, bu sohada olingan bilimlarni mustaqil ravishda qayta takrorlash, ularni
egallangan koʻnikma va malakalar bilan uygʻunlashtirish natijasida yangi mustaqil faoliyat
yuritish va mashq bajarish qonun - qoidalarini oʻrganish zarurati, mohiyati berilgan.