ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ У ШКОЛЬНЫХ УЧИТЕЛЕЙ И ЕГО ПРОФИЛАКТИКА
##article.subject##:
o‘qituvchilar, o‘quvchilar, stress omillari##article.abstract##
Emotsional so`nish muammosi bo‘yicha ilmiy adabiyotning nazariy tahlili natijalari asosida mazkur maqolada quyidagilar ko‘rib chiqiladi: «emotsional so`nish» tushunchasi, uning turli aniqlovchilari; pedagoglar, o‘qituvchilarda “emotsional so`nish sindromi” simptomatikasi (psixofizik, ijtimoiy-psixologik, xo‘jalik alomatlari). “Inson – inson” turidagi kasb-hunar mutaxassislarida, shu jumladan, ta’lim muassasalari pedagoglari va o‘qituvchilarda ushbu sindromning yuzaga kelishi va rivojlanishiga ta’sir ko‘rsatadigan asosiy sabab va omillar ajratildi. Emotsional so`nish sindromining psixologik profilaktikasi masalalari va profilaktika ishlarining bosqichlari va darajalari ko‘rib chiqildi. Maktab o‘qituvchilarida emotsional so`nishning oldini olish va tuzatish bo‘yicha ijtimoiy-psixologik trening dasturining qisqacha ta’rifi ham berildi (mualliflik ishlanmasi).