PEDAGOGIK YUNALISHDAGI OLIY TA’LIM VA UMUMIY O‘RTA TA’LIMNING INTEGRATSIYASINI TAKOMILLASHTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK IMKONIYATLARI
##article.subject##:
jamiyat, tizim, boshlang‘ich maktab, Dastur##article.abstract##
Ushbu ilmiy maqolada oliy ta’lim va umumiy o‘rta ta’limning
integratsiyasini takomillashtirishning pedagogik-psixologik imkoniyatlari haqida fikr yuritilgan.
Yuqoridagi strategiya asosida mamlakatimizda ta’lim tizimini yanada takomillashtirish, ilm-fan
sohasi rivojini jadallashtirish maqsadida OTM va maktab hamkorligi yo‘lga qo‘yilishi, bugungi
kunda o‘quvchilarning iste’dodini aniqlash, ularni o‘zlari qiziqadigan sohaga yo‘naltirish
dolzarb vazifalardan biri sifatida tushintirib berilgan. Shuningdek maktab va universitet hayoti
o‘rtasidagi asosiy farqlar va qanday qilib ular o‘rtasidagi integratsiya va moslashish bo‘yicha
rivojlangan xorij mamlakatlaridagi tajribalar haqida mulohazalar yuritilgan hamda ulardagi
ta’lim tizimi taraqqiyoti hamda oliy ta’lim va maktablar o‘rtasidagi integratsiya qanday
maqsadlarda va qanday strategiyalar asosida tashkil etilganlik tarixiga nazar solingan.