MUAMMOLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANIB TALABALARNING O‘QUV-BILIV FAOLIYATLARINI RIVOJLANTIRISH

##article.authors##

  • Zilola Rasulova

##article.subject##:

intellektual faoliyat, muammoli vaziyatlar, Muammoli ta’lim texnologiyasi

##article.abstract##

Maqolada muammoli o‘qitish mazmuni, o‘qituvchining dars jarayonlarida muammoli vaziyatlarni yarata olish mahorati va talaba intellektual kuchining rivojlantiruvchi ta’limni tashkil qilishning psixologik-pedagogik yo‘llari ochib berilgan. Muammoli ta’lim asosida o‘qitishning asosiy bosqichlari va didaktik maqsadlari ko‘rsatilgan. Ta’lim oluvchilarning tanqidiy, mustaqil va ijodiy fikrlash qobiliyatini rivojlantirish, aqliy faoliyatni yanada oshirish, muammoli vaziyatlar ularning turli yechimlarini izlab topish, muammoli ta’limning samarali usullari, ahamiyati, xususiyatlari haqida umumiy ma’lumot berilgan. Ilmiy bilimni obyektiv qarama-qarshiligi va uni hal etish usullarini, dialektik mushohadani shakllantirish va rivojlantirishni, amaliy faoliyatga ularni ijodiy tarzda qo‘llashni mustaqil ijodiy faoliyati ta’minlash masalalari yoritilgan.

##submission.downloads##

Sana

2025-04-06

##issue.issue##

##section.section##

Статьи