AHMAD DONISH MA’RIFIY-AXLOQIY QARASHLARINI O‘RGANISHNING AMALIY-PEDAGOGIK ASOSLARI

##article.authors##

  • Lubat Jamolova

##article.subject##:

kasb egallash, tarjimon, mehnatsevarlik

##article.abstract##

Maqolada Buxoroda ta’lim-tarbiya borasidagi pedagogik qarashlar hamda fikrlarning bayoni va jadidchilarning ilm-fan borasidagi tutgan o‘rni hamda Ahmad Donishning “Navodir ul-vaqoye” asaridagi hikoyatlardan “O‘g‘illarimga vasiyatnomasida”gi qisqacha tahlillardan berilgan. Ushbu asar XIX asr ijtimoiy-siyosiy, huquqiy va falsafiy fikrlar oqimining ulkan ma’naviy merosi sifatida yoshlarni mehnatsevarlikka, ilmli, ma’rifatli bo‘lishlikka hamda ular ongida egallangan har bir bilim o‘z manfaatlari uchun emas balki, eng avvalo xalq va davlat manfaatlari uchun xizmat qilishligini ilgari surgan..

##submission.downloads##

Sana

2025-04-06

##issue.issue##

##section.section##

Статьи